tiistai 26. maaliskuuta 2013

töppöttimen viemää



Olen mielessäni maalannut tätä takkia jo monta kertaa ja moniväriseksi. Takki oli alkuperäisessä asussaan valkoinen. Ja vetoketju rikki. Myynnissä kirpparilla viime syksynä. Viisi euroa siitä maksoin.

Ensin ratkoin vetoketjun irti. Tilalle tulevat napit.

Tavoitteena on nyt sivellä takkiin kaikki vanhat kankaanpainovärien jämät. Ainakin ensimmäisten maalien kanssa on ollut hauskaa.

Minulla on vain se vika, että olen parempi toteuttamaan kuin suunnittelemaan. Hämärästi muistan, että oli minulla varmasti ensin jotain tarkkoja mielikuvia hienoista kuvioista, mutta nyt maalatessa ei ole tullut niistä mieleen yhtään. Olen antanut vain työn ja superlontöpöttimen viedä mukanaan!

Tämä ei ole vielä valmis ollenkaan. Tästä on hyvä jatkaa!



Ei kommentteja: